24/12-2009


nu är det äntligen julafton men känns inte som att man längtar lika
mycket längre så som man gjorde när man va lite,
då började man ju räkna ner dagarna redan när de va sommar nästan men så är det inte längre
men tycker fortfarande att julen är de absolut mysigaste under hela året
då umgås man mycket med familjen & äter god mat,
spelar spel och öppnar massvis med julklappar och så kommer ju även tomten på besök oxå :)

min julafton har sett ut så här än så länge


• vaknade upp och öppnade julklappen som jag fått i julstrumpan
• åt frukost och spelade spel med bror & syster
• klädde på mig lite fina kläder och fixade till de lite
• tomten var på besök och gav ut lite julis klappar
• alla i familjen samlades för att öppna lite mer julklappar
• hjälpa till föräldrarna med lite små saker
• datorn och snack med fina vänner


nu har emma & linnea gått hem till sin mamma
så nu äre bara ja och mina två bröder och mamma och pappa kvar hemma :)

ska snart kolla kalle anka och äta julmat men först blir
det att spela lite guitar hero och hjälpa till lite med maten
hörs senare och då kommer de nog kort på alla fina julklappar oxå, puss ♥



Kommentarer
Postat av: iriininikolaiidou

mihihi god jul älskling !

2009-12-25 @ 00:54:03
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0