julafton & julklappar


NU ÄR DE INTE JULAFTON LÄNGRE :(

men de är juldagen och ella får paket idag oxå
ska ju åka till pappa imorgon bitti och fira lite jul nere i kalmar
så kommer nog få en hel del julklappar till och de gillar jag


här är iallafall en del av julklapparna från julafton

hellokitty reflex, biobiljett och nagel lack

trippeltång

armband, puder, hårspännen, strumpor och bh

sminkväska, borste, svarta thigts med dragkedja, bodylotion osånt och hårband


snäck choklad godisar som jag älskar och hårinpackning

armband som ja fick utav linnéa som hon gjort själv, de lila och rosa

ett vanligt vitt linne och en stor gosig svart schal


jätte mysig filt

nån underkläds tröja, jätte gullig och ett hemma gjort hjärta av hampus

+ 1000 kronor
kommer faktiskt få pengar för betygen oxå :)

tror ja fick med nästan alla julklappar, glömde säkert något haha men iallafall
bilder och så kommer efter helgen å resten av julklapparna, puss
nu ska jag sova, min julafton va superduper bra!
kunde nog inte blir bättre, fina julklappar,
god mat och mysigt att umgås med familjen ibland tycker jag, kollade även
kalle anka & kan du vissla johanna
som man absolut inte får glömma :) hihi
hur var eran jul ?


GODNATT

Kommentarer
Postat av: kungen

fick oxå en sån bh, hihi :*

2009-12-26 @ 01:17:45
URL: http://emmasjoblad.blogg.se/
Postat av: naaadja

massa fint ju! :)<3

2009-12-26 @ 22:15:36
URL: http://nadjalandstedt.blogg.se/
Postat av: issa

mycket fint du fick! :)<3

hur mycket pengar får du för betygen?:)

puss

2009-12-26 @ 22:19:32
URL: http://landstedtissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0