ellas helg


ungefär så här såg min helg ut + måndag


fredag
skolan först och sen hem till emmy med ajlana saga & emmy
där vi åt och fixade oss och drog sedan ner till mejeriet för att
kolla danstävling och sedan vidare på fest, redigt najs kväll :)
vi sov även hemma hos emmy

lördag

vaknade upp hemma hos emmy, vi åt frukost och kollade film
ajlana drog efter ett tag men vi låg kvar och gosade på mattan ehehh :)
tog de mest lugnt och chillade, drog även en sväng till torino och käkade pizza.
jag åkte hem vid 10 nån gång och kollade film, "hajen" och sommnade runt 1

söndag
vaknade, fixade mig och drog sedan oh mötte emmy och vi drog till kyrkan på gudstjänst haha
efter kyrkan åkte vi ner till stan, kollade julklappar och så :)
sen drog vi hem till emmy, bakade choklad kaka och hade de trevlans.
pusssssssss

min cykel nykel gick av och fastande i låste så kunde inte få upp de
så har fått gå och så men nu har mamma fixat ett nytt till mig :D


måndag
skoolan som alla andra måndagar
efter skolan drog jag och emmy hem till henne, vi fikade med massa gott
vi gick även en väldrigt rolig och trevlig prommenad :)
lite senare kom även tess & saga vi sjöng singstar och
senare kom även hannes jesper jocke och linus ;)
chillade och hade trevlans, drog hem runt 9
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0