1995 06 09

ingen vanlig dag, för det är irinis födelsedag

grattiss på födelsedagen älsklings fjortis !
hoppas du fick en fin överraskning oh att du inte blev allt för kladdig (a)
med cider, vaniljsås oh sprutgrädde :D
mohahaha (6) älskar dig massvis ♥

DAGEN
slutade tidigare idag, vid 1 typ, så  väntade på att bryydarna skulle sluta
oh sen blev de överraskning för fjortisIRINI <3
emmy oh jag bakade kladdkaka oh dom blev skitgooda, massvis med sprutgrädde
vaniljsås oh cider ! kunde inte blivit bättre med så fint foolk :D
israa,irini,lisa,anida,emmy,hanna,nadja!                                                                                                                                                                                                                                                                        efter allt skojj drog jag oh nadja ner till stan, oh hon köpte även ett skärp oh hon fick lite pengar av mig
eftersom att ja eh så snällis (a)
mötte ebba oh amanda på satn oh de blev spex, emelina som ja inte träffat på ett halv år
kom oh gissa om ja blev glad? :D massor med bamsekramar blev de !
sen blev de även åhmanshäng med bryydarna ellen emelina amanda oh josse <3

 
 

Kommentarer
Postat av: Nadja ;*

tack för dagen snyggis:

och grattis till irini <33

du är alltid snällis(a) och tack för att du gav mig pengar så att de räckte:)

älskar dig gullis!<3

puuuuss:

2009-06-14 @ 11:01:56
URL: http://nadjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0