ella har tagit svinsprutan, duktigt


hej blogg läsare och hej tisdag kväll :)

idag var ja i skolan som vanligt, och vi hade teori idag istället för idrott,
gick bra och sen rullade de på som vanligt, gick en promenad med ellen till lysingsbadet
va väldigt fint och härligt väder idag om de inte varit på väldigt länge.
OOOH juste, jag tog svinsprutan idag, gjorde inte ont direkt men fick
ont i armen och i nacken och klunde inte stå upp så va tvungen
och sätta mig ner för mina ben blev konsitga ? :s haha
men iallafall så gick de bra, och nu har ja inte plåstert kvar som man fick för ja är ny duschad,
och jag känner att ja klarar mig utan plåster :D hehehu
nu ska jag sova för annars orkar jag inte med skolan imorgon, och de känns dock som att ja kommer bli sjuk av den där sprutan men får hoppas på de bästa, och de är att ja håller mig frisk. ska ja till MALMÖ/KÖPENHAMN i helgen med ellen, grymt kul ska de bli :)

men ni får sova så gott nu för de ska iallafall ja göra, puss ellaa

en bild på svinsprutan får de bli oxå ;)
lite läskig elelr va säger ni? tihiihi






Kommentarer
Postat av: nadja

jag har också tagit den o jag vart sjuk efteråt :/<3

2009-11-25 @ 10:27:11
URL: http://nadjalandstedt.blogg.se/
Postat av: Josefine Andersson

taaack :D

gud vad läskigt med svininfluenssprutan, men jag vill ta den så snart som möjligt :)

2009-11-25 @ 22:21:57
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: malii

har också tagit den, det gjorde ont ju:(

2009-11-26 @ 12:52:28
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0