ne men ser man på


men jo då ska ja berätta en sak för er :)
och saken är den att de gick prima ballerina faktist
haha, rensade ut en hel del. blev iallafall en kasse full med kläder om inte mer (a
känner mig rätt stolt faktist, brukar inte kunna ta bort nått men idag gick de

aja nog om de :)
nu har ja precis tagit på mig pyamas hihi och ska starx äta lite tänkte jag
och emma va förbi en sväng förut så hälsade lite på henne.

imorgon äre ju skola som vanlitg och sedan dans för min del,
va ju inte förra gången pga något som ja inte kommer ihåg just nu men imorgon ska ja iallafall gå.
dansar jazz/modern för dom som inte redan visste de haha, men ska byta till street efter julen.
de va egentligen de ja ville in på från början,
men fanns inte plats så blev jazz/modern till att börja med iallafall.


en bild på ellas och emmys fina över huvuden :)


puss ellaa

Kommentarer
Postat av: emmysåklart

hihi snygga huvuden vi har (y) :D

2009-11-19 @ 21:36:35
URL: http://emm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0