torsdag, sista dagen på skolveckan heheh


hej hej hej hej hej och ännu mera hej :)


nu kom jag precis hem från skolan och ska packa och så
innan jag och ellen drar med bussen till kalmar hehe

men igår va ja iallafall i skolan som ni säkert redan kunde lista ut,
efterskolan åkte jag och emmy ner till stan,
klippte mig och köpte även en ny jacka :)
håret blev rätt kort men allt slitet är borta så de växer snart ut igen! och de är tur
åkte även hem och åt, sen mötte jag irini emmy och khalid på stan, snackade och så ett tag och sen drog jag och emmy ut till henne i pipperskär, kollade OC till typ 00.00 och irini va även förbi en snabbis, vi gjorde egen varm choklad oxå :D asgott
sov även hos henne hihi, fint vare ! somnade runt klockan 1
<3


irini och emmy
mina absolut finaste älsklingar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0