:(

hoppas du läser och förstår


ibland går bara allt för fort
vet inte varför de här äns händer och varför de just ska drabba mig
men de är tydligen så de ska va eller ja vene men verkar som de
tänk att en liten sak kan bli så stor och att ja ska få ta all skit,
förstår inte, ja vill verkligen inte att de ska vara så här
att ja ska få ta allt när de inte bara är ja som gjort något
har verkligen mått dåligt och tänk men förstår inte vad som händer,
va ja ska göra eller säga eftersom ingen lyssnar,
de finns inga ord för hur ja känner just nu,
att ja nästan förlorat någon som stog mig så nära att ja knappt kunde andas,
att man kan förlora någon som man verkligen tycker om, fattar inte
och tydligen har allt blivit annorlunda på grund av mig,
men vet inte va ja gjort för att de ska ha blivit så
förstår verkligen inte, du vet vem du är och ja hoppas du läser detta,
för ja vill verkligen inte förlora en sån underbar människa som du,
vet inte va du tycker om mig, tydligen inte så bra verkar de som
men tycker iallafall om dig, som kompis är du den bästa


Kommentarer
Postat av: FELICIA

vad har hänt ellinore :(?

du vet att jag finns här!

<3

2009-10-10 @ 11:45:46
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: FELICIA

aha okej :( berätta om du vill!

jag lyssnar alltid :*

ja det vet jag och är hur glad som helst för!

2009-10-10 @ 12:45:01
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0