tess loviiee




onsdag
blev fint häng med bästa tess som ja inte sett på en vecka typ ;o
drog ner till stan, fotade och träffade folk,
senare kom även sandra som vi va med ett tag &
träffade sedan amanda en snabbis :)
jag och tess drog hem till henne för att äta & sedan vidare till ishallen
där vi träffade en hel del folk, & efter matchen drog vi
runt med agaton & fille ett tag,
sov även hos tessyybooi som satt redigt fint,
chips, dipp, massaa snack & cola på burk, kan jn inte bli annat än fint :*
somnade runt halv 2 för vi va tröttisar hihi

torsdag
vaknade upp rätt tidigt hos tess, vi åt frulle och bakade
chokladbollar & kollade skräckis film "one missed cal" ,
redan sett den men de e riktigt bra enligt mig :D hihi
senare kom fille & agaton, chille dill och drog sedan ner till fille,
haha blev lite tibia lirande eller vi försökte iallafall,
för tess & jag ska börja laaaannnaa tibia :D
bara så alla vet ! ah... iallafall sen drog jag & tess hem till mig,
käkade och sedan hem till tess där även hon skulle äta.
efter maten drog vi ner till stan, träffade marie sandra lovisa
elin & erica en snabbis och kollade även biostaden :)
sen blev de mest häng på donken innan vi skulle hem, puss :*

fredag
har precis fixat mig & så, ska starx möta tess & vi ska till amanda en sväng :D
måste ju träffa pluttifian, sen får vi se vad som händer men skriver senare,



Kommentarer
Postat av: amanda

älskar dig snuttiplutti!

2009-11-01 @ 02:19:38
URL: http://amandaagustawson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0