12 april

tolfte april tvåtusentio

första skoldagen efter påsklovet
och gissa om man va trött på morgonen eller?!
skulle bara velat sova hela dagen, men icke sa nicke så blev de inte.
sandra kom till mig och ja fixa hennes hår och sedan drog vi oss mot skolan
och barre chillade tet lite va

efter skolan gick ja hem och hämta cykeln och sedan vidare ner till stan för konfirmation
och blev lite mycket cyklandes hit & dit för att de tydligen var på skogshaga vi skulle va
så tog sällskap av malin & felicia upp dit fin fint :)
och konfan var faktist skapligt kul idag & ja och felicia roade oss med att ta kort och snacka för fullt hih
hade även sällskap med felicia och malin hem sen
när ja kom hem drog jag direkt ut och mötte sandra och vi tog oss en promenad och gick sedan hem till henne där vi bara satt och snacka om allt, super!
dagen kunde nästan inte bli bättre


och grattis till " kungen" jesper som fyller år
hoppas din dag var redigt super puss

Kommentarer
Postat av: FELICIA

Du ser inte konstigt ut söta du :* lägg av! Hihi får se om jag lägger upp mer bilder från lägret, kanske kommer nån gång :D Duuuu är söt, sååå sssch!

Tusentals pussar på dig min gulliga vän! Oja säger detsamma <3

2010-04-18 @ 22:13:55
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0