buss & sandra love

dagen började med att ja vaknade vid 9 ungefär
fixade mig och kollade tv lite snabbt och åt frukost
drog sedan in en snabbis till stan med pappa och sedan vidare till bussen
blev ännu en bussresa på 3 timmar fast hem denna gången ju.
och de sägs ju även vara så att de går fortare på hem resan.. och ja de gör det nog faktist om man tänker efter
även att de kanske inte gör de så känns de iallafall som de :)

när jag äntligen kom hem till västervik träffade jag sandra babe direkt
vi tog oss en fin promenad lite överallt och sedan satt vi mest bara o snackade om allt möjligt som behövs ibland
drog sedan hem till mig för att ja skulle äta och sedan hem till sandra för att hon oxå skulle äta
fick även i oss lite bullar som efterätt & de finns inte något godare än bullar och mjölk! hihi
vi fick sedan för oss att vi skulle springa(..?) haha och de gick ju som de gick
hämtade även sandras hund senare,
och eftersom att hunden har så korta ben tog vi oss en lång promenad då, och lika fint de oxå !
kom hem lite efter nio och har duschat och så och ska strax hoppa i säng
är rätt trött faktiskt och nu är även påsklovet slut huhu
skola imorgon och de är man ju inte lika pepp på kanske men aja
inte så länge kvar till sommaren nu, bara 2 månader ungefär :D:D:D:D:D:D

mem nu ska ja dra mig
hare fint så höörs vi imorgon puss


nån rätt gammal bild

Kommentarer
Postat av: SANDRA

puss bebis <3

2010-04-12 @ 17:47:35
URL: http://sandraaringdahl.blogg.se/
Postat av: emelina

FIIINIS!

2010-04-14 @ 23:20:46
URL: http://emelinaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0