en dag helt i min smak och som aldrig sitter fel

mötta sandra runt 12 och vi drog oss en promenad ut till lysingsbadet och kollade runt lite
blev även en tur ut till korpa där de blev massa kort och sååå :)
jag drog mig sedan hemåt vid två ungefär, åt och fixade lite
och cyklade sen ner till stan där ja mötte moa ebba emelina ellen och josse
kollade runt på stan och ellen tog även hål i örat hih
blev glass i hamnen och massvis med kort, verkligen super att få träffa alla!
jag åkte sedan hem vid 6 ungefär och färgade mitt hår och sandra kom även lite senare
vi gick ut på en promenad i mörkret och snackade för fullt
super fint de oxå juuuuee och mitt hår blev faktiskt ljusare, och för dom som inte fatta de så färgade ja blondt :)



hand i hand till livet skilljer oss åt
du har den största platsen i mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: SANDRA

älskar dig hjärtat ! <3

2010-04-08 @ 08:29:01
URL: http://sandraaringdahl.blogg.se/
Postat av: Moa

<3333333333333333333333333333333

2010-04-08 @ 15:32:17
URL: http://mowva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0