fjärde - femte april

söndag fjärde april tvåtusen tio

träffade sandra på morgonen vid halv 11 ungefär och vi gick en promenad ner till kyrkan i stan där vi va på gudstjänst
och de brukar aldrig vara mycket folk men de va propp fult verkligen, hittade knappt någon stans att sitta
kom sedan på att det var påsk och att de säkert var därför de va så mycket folk
fick iallafall fika efteråt, vanilj hjärta muuums :)
träffade även frida ellen o amanda fina flickor de alltså !
jag och gullfian sandra tog sedan en promenad hem till mig också där vi chillade och fixade lite
drog senare ut en snabbis och sedan hem till sandra där hon åt och vi fixade oss sedan o drog på nån fest
rätt kul faktist, och att få träffa allt folk gjorde allt mycket bättre! så tummen upp på de.
drog hem till sandra runt tolv ungefär kanske där jag även sov över som inte är så vanligt nu för tiden hih
blev att kolla på några filmer, " a cinderella story " och nån annan som ja inte vet namnet på men den va oxå grymt bra!
sommnade runt 3 eller något och vaknade sedan mitt i natten av att lotta på bråkmaka gatan filmen va på eftersom att sandra tydligen satt på den när hon vaknade hah så kollade lite på den tills jag somnade om och...

femte april

vaknade vid 10 faktist
vi fortsatte då att kolla på lotta och gick sedan ut en sväng med bamse :)
dock va de jätte blött och regningt ute så va inge vidare med promenad men iallafall
vi gick sedan tillbaka hem till sandra där vi åt lite frukost och chillade
och vi drog oss senare hem till mig där vi åt och sedan blev de garderob rensningen och sandra fick med sig en hel del kläder hem som ja inte ville ha kvar, kul att de kommer till användning av nån annan ju!
jag följde sedan henne hem en bit och sedan drog jag mig hemmåt och duschade och så
kollade även början på filmen " face off " som ja tycker e grymt bra
men eftersom att ja tagit bort min tv i mitt rum och inte vill sitta själv inne i vardagsrummet blev de inte att se färdigt på den,
men har ju sett den förr så inget att gråta blod för :)
oooooch nu ska ja strax lägga mig i sängen och försöka sova
ska ner till stan imorgon och kolla lite och även se om ja hittar nån födelsedags present till ellen som fyllde år för inte så länge sen :)

men vi hööörs väl imorgon va

Kommentarer
Postat av: SANDRA

pusssss på bästa ella <3

2010-04-06 @ 21:35:36
URL: http://sandraaringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0