eheh

skulle ju träffat becca igår men de blev inte så för hon hann inte osv..
så de får bli en annan dag bebbe
men jag drog iallafall ut och mötte sandra en snabbis istället och precis när jag kom ut
började det hagla och regna massa så blev lite blöt men fick värma mig inne hos henne
ett tag innan de blev en liten promenad i de lustiga vädret
satt mycket fint med grymmt snack och lilla bamse på efterkälken :)
kom hem igen runt halv tio ungefär,
drog ett fint tv titt med en ben&jerry glass i handen och fint snack med emma som är här i helgen
och du har varit riktigt saknad gumman hih !
blev även lite häng framför datan innan jag kröp ner i sängen och somnade rätt fort



ebba grön - 800 grader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0