eksjö/vimmerby

dagen har verkligen varit lång. riktigt lång.

somnade inte förrän runt 1 igår natt och gick upp halv 5 (..?)
skapligt trött måste jag säga. men fixade mig lite snabbt
och blev sedan upphämtad av sandra & hennes familj
blev en liten bil resa på en och en halv timma ungefär. rätt chill med musik i öronen.

väl framme i eksjö drog vi oss in till staden där vi bara gick runt lite,
eftersom ingenting var öppet just då tog vi oss en
långpromenad inne bland alla små gator och sånt &
träffade även på en stor orkester från typ england eller något.
när affärerna öppnade kollade vi snabbt igenom dom efter som de inte var allt för många
hittade mig lite saker som jag visar imorgon eller något kanske..
vi åkte sedan vidare till vimmerby där vi käkade pizza, fikade på glass.
gick runt i affärer och hade de allmänt trevligt

påvägen hem till viken stannade vi till vid godisstället med 600 olika sorters godis w0ow
och de e inget ja skulle tacka nej till om jag fick ha allt här hemma fakitst.

haha men när jag kom hem snackade jag ett tag med mamma och mötte sedan sandra och
vi tog oss en promenad och snackade lite och så som alltid är lika nicE!
åkte sedan hem till henne och hämtade hunden och tog oss ännu en promenad
fast tillsammans med lilla vovvveen. och jag drog mig sedan hemmåt vid tio ungefär.

har precis kollat på sex and the city som inte är allt för ovanligt nuförtiden heh
men ska alldeles strax sova för är trött som tusan. vi hörs imorgon godnatt!


sandra & ella - sakna göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0