första skoldagen + fina vänner

första skoldagen avklarad och kan inte säga att den var speciellt lång(..?)
gick från tjugo över åtta till halv tio. så de var helt okej

direkt när vi slutade åkte jag amanda ebba & ellen ner till stan
kollade lite oså & ja köpte jackan ja snackade om igår. kan visa bild på den imorgon hehe
träffade lite killar från klassen nere i stan och även sebbe carl & agaton så snacka lite med dom
och träffade även emma & linnea en snabbis också.

jag och ellen drog lite senare hem till henne och påvägen plockade vi upp moa som hängde med
& hann även träffa josefine en pytte stund innan de började regna
väl hemma hos ellen fikade vi med lite mackor, fint snack & film. redigt nice!

drog mig hem vid 8 ungefär och cyklade på 10 min hem och träffade sandra direkt
och vi tog oss en promenad med hundarna och snackade lite oså.
fick oss även en väldans cykeltur fram & till baka haha. snacka om att jag frös!

åkte hem vid halv 10 ungefär och nu sitter jag här
har nyss ätit lite och ska alldeles strax sova = super trött
så vi hörs imorgon och då kommer nog även lite bilder från kalmar oså. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0