godmorgon

igår träffade jag sandra och vi tog oss en svän ner till stan.
åkte sedan hem och åt och tog oss senare en tripp till lager 157.
var ett tag sen man va där alltså haha.
fick iallafall med mig lite saker hem som jag visar lite senare
& även jackan ja köpte för några dagar sen som jag glömt och visa hehe

vi köpte sedan lite godis och satt och snacka och åkte sedan hem till mig ett tag
och sedan hem till henne där vi var resten av kvällen.
tog oss även en promenad med bamse.
dock släcktes alla lampor på gatan så de blev typ asmörkt(..?) rätt läskigt haha
men jag kom sedan hem runt halv elva iallafall och då träffade jag emma & linnea här hemma.
blev en himmla massa snack, och kan säga att vi hade en aning kul med vissa saker.
ska inte gå in på detaljer. vi skulle egentligen kollat film men de var vi för trötta för så somnade runt 2.

nu har jag iallafall precis varit ute och sprungit.
och ska nu fixa mig & sedan träffa sandra och vi ska ner till stan en snabbis.
va som mer händer idag vet ja inte. men de e ju sånt som märks, aiiight(..?)


haha ha en grym söndag allefall. för imorgon börjar skolan.. igen. hörs senare!


ella o emma i kalmar - 22:e augusti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0