hehe

ojoj, uppdateringen = überdålig

ska försöka bättra mig. och som ni ser har ja ändrat bloggen igen
och just nu ser den ut som den gör. helt cepe men ska försöka fixa den när ja hinner
headern är bara tillfällig och aa. de mesta ska nog fixas lite grann haha
dagen spenderades iallafall med sandra, där jag även sov över
följde med henne tidigt till tandläkaren och
medans hon var där inne träffade jag jennie en snabbis


jag drog sedan hem o käkade lite &så och sandra kom lite senare
blev stan en stund där ja även träffade jesper snabbt.
och inhandlade mig fiktist en almanacka haha, lite gulligt sisodär
åkte oxå och köpte hårfärg och färgade håret. tog oss en kvällspromenad och snackade om allt.

en dag jag inte tackar nej till
. dock var väl inte vädret de bästa, regn & regn
menmen de funka iallafall fast nu ska jag sova, godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0