gårdagen

tyvärr funkade de inte att lägga upp bilder eller något förut(..?)
ingen aning om varför så blev inget inlägg just då. för allt bara cepade sönder.

gårdagen spenderades tillsammans med fint folk
jag och sandra drog ner till stan en snabbis och kollade runt lite
vi åkte sedan hemåt för att äta och kollade på film "sex and the city 2"
fixade oss sedan och tog en promenad nere vid vff och
sen vidare upp till willys för att köpa lite fika, redigt gott hehe
tog oss sedan en promenad tillbaka ända till fågelbäret där vi satte oss
jesper kom efter en liten stund och sedan även
john simon admir joey jocke macke och linus.


jag och sandra tog oss en kvällspromenad sedan vid tio ungefär
tillsammans med lilla vovvsen och jag cyklade sen hem för att vara barnvakt åt min lillebror.
kollade ett avsnitt av sex and the city, känner att ja typ e beroende(..?)
och gick sedan och la mig rätt tidigt. måste ju ställa om sig nu till skolan
som börjar om en vecka ungefär. inte kul inte.


Kommentarer
Postat av: anonym

ehhh grrrr:o

2010-08-13 @ 18:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0