19 augusti

hej hoppsan

fick ju snabbt som attan rädda min lilla firre.
hans vatten var inte så jätte nytt så var tvungen att byta
annars hade han väl dött av surt vatten eller något sånt.
men nu är de iallafall fixat och han simmar runt som aldrig förr hehe


och för er som ville veta så har ja inte gjort någon ting idag. bara suttit inne och tagit det lugnt
kollat på teve. hjälpt till hemma. suttit vid datorn. lekt med min lille bror. ätit middag ochså vidare.
har inte haft en sån hära "hemma dag" på hur länge som hellst så kändes skönt att ha de nu faktist

imorgon åker jag till kalmar tillsammans med sandra och några boys
samma som förra gången tror jag. inte helt säker
ska iallafall vara där över helgen så kommer hem på söndag kväll eller något sånt

hinner nog med något inlägg imorgon innan jag åker
men nu ska jag fixa mig och sedan hoppa i säng och sova. har ju varit vaken sen 7 imorse
och kan säga att ja är en aning trött. och skyller allt på målaren så de e hans fel.
men måste bara säga en sak målaren var sjukt gullig. HEHE

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0