lördag 31 juli - takida

vi somnade inte förrän klockan 5 natten mellan fredag och lördagen
och vi ställde klockan på 10 för att vi skulle hinna kolla cortechen i stan med alla motorcyklar
när vi kollat de tog vi oss lite käk på donken, kycklingsallad för min del mums!
vi åkte sedan på kalas hos sandras kusin och där var vi till 5 ungefär
gick sedan hem och fixade oss och sedan sjussade min morbror ut oss till gränsö där vi satte oss med sandras mamma och peter vid deras tält och chillade, redigt nice.
blev även lite kort därute från campingen.

sedan drog vi oss in till konsererna och allt de,
dock käkade vi lite pizza innan och träffade på johanna och snacka med henne ett tag

väntan blev lång. men till slut kom takida ut som vi nu i flera månader väntat på,
och bästa platsen fick vi oxå. längst fram!
kan inte säga annat än att det var sjukt grymt att få se dom!
och jag ångrar verkligen inte att jag betalade lite
för och få se dom för de vare verkligen värt,
så jäklans grymma & dom var så mycket bättre än va ja trodde dom skulle vara
och sångaren så jävla snygg, IM IN LOVE!


vi kollade sedan på rydell & quick som oxå var super bra.
men efter en stund vid 1 ungefär åkte vi med båten in till stan
tillsammans med jesper linus jocke admir och ante, redigt nice de med!
jag och sandra tog sedan sällskap med jesper och linus hem. jag och sandra hämtade sedan cyklarna hemma hos mig och cyklade rätt sakta hem till henne, men hem kom vi inte.. iallafall inte som vi tänkt.

för när vi nästan var framme hemma hos sandra såg vi något framför oss springa på gatan,
och då tänkte vi "de va bara en katt" och sedan några sekunder efter
började sandra skirka om att de kom något bakom oss.. och visst var det sant,
en grävling tillomed som hoppade upp på mitt däck och nuddade mitt ben,
och ja blev typ chockad för ja reagerade inte äns (..?) aja.
vi fortsatte iallafall och cykla hemmåt men när vi vänder
oss om igen ser vi att grävlingen springer efter och verkligen jagar oss.
och den var inte liten direkt, stor och läskig.
vi cyklade förbi sandras hus eftersom vi hade grävlingen bakom oss och
åkte ner till busshållsplatsen lite längre ner..
och när vi precis tänkte "nu är den borta, kom så drar vi hem"
ser vi den komma springandes ner mot oss i full fart och vi blev så satans rädda
så vi cyklade som bara den hem till mig, igen.. där vi mötte upp mamma & dom
och de slutade sedan med att min morbror fick sjussa oss hem
till sandra och in på gården så vi kunde springa fort fort in.
och när han sedan körde hemmåt såg han grävlingen igen. snacka om läskiga djur?!

när vi sedan kommit hem efter många om och men satt vi bara och snacka,
lyssnade på bramusik, åt tacos och bara tog de lugnt innan vi sedan somnade efter 5 någon gång.

alla dagarna var helt super och lördagen var helt klart bäst, och oförglömlig!
nu väntas bara kalmar med rixfm och stadsfesten med fint folk och
sedan drar jag och sandra kanske på festival i eksjö om 3 veckor, redigt nice de alltså!


♥♥♥♥ takidaaaa
fler bilder kommer nån annan dag då jag får in bilderna på datan

Kommentarer
Postat av: Linus Den Riktiga Biffen Heslate

du glömde ju skriva att jag flög och hjälpte er (A)

2010-08-02 @ 14:36:56
Postat av: sandra

helt toppen lördag !

helt oförglömlig, måste se dom igen babe :D

pusssss

2010-08-02 @ 18:05:08
URL: http://sandraaringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0