3 augusti

tjenare tjenare, uppdateringen idag har varit usel.. ja vet
men har inte haft tid att sitta vid datan och just därför har de inte blivit så mycket upplagt idag.

men träffade sandra runt ett och vi drog oss bara ett redigt fint snack ,
drog mig sedan hem och åt och träffade sedan henne igen då vi drog ner till stan ett tag.
åkte sedan vidare upp till Ö&B där vi hade roligare än roligast haha
fick även med mig 2 majskolvar och en flaska bodylotion hem redigt nice tycker jag

vi åkte sedan hem till mig ett tag, och hon drog hem runt 7 och då träffade jag emma nästan direkt
och vi drog ut en sväng och bestämde även att hon skulle sova här. fint fint
när vi sedan kom in åt vi lite "kvällsmat" och för min del majskolv haha

jag träffade sedan jesper en snabbis och drog sedan in, då ja åt kladdkaka och glass med familjen
tog mig sedan en dusch och kollade där efter 2 avsnitt av sex and the city och nu sitter jag här
och funderar faktist på och dra mig till sängs och försöka sova.

måste upp rätt tidigt imorgon, ska packa och sånt eftersom jag och sandra tar tjugo över ett bussen till kalmar där vi stannar tills söndag. några trevliga killar kommer även på fredag. nice!

så uppdateringen kommer väl inte vara den bästa
men nått inlägg vare jag ska jag nog hinna med iallafall hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0