dålig uppdatering

torsdag
skola som vanligt och bakade lussebullar på evalet = göttt!
efter skolan träffade jag ett gäng fina flickor, ellen amanda ebba moa och josse
och vi käkade tårta och firade josse som fyllt år, grattis gumman♥
jag drog mig efter det ner till stan där jag hade dans,
träffade sedan sandra ett tag som de va grymt länge sen ja träffa!

fredag
skooooola och efter skolan tog jag en promenix med zejna och snackade lite ochså, drog mig sedan till ishallen där jag träffade agaton. åkte sedan hem och käka ochså och emma och jag drog sedan hem till hannes där även emil var och kvällen spenderades tillsammans med dom, skräck film (the amityville horror) osv hehe

lördag
började dagen med att träna vilken var skapligt sköönt,
sedan bestod min dag av plugg och städning vilket behövdes kan jag lova!

söndag(idag)
städade och fixade på morgonen och försökte även plugga men de gick inte så bra
åkte sedan och kollade på min bror som hade match, och efter det vidare hem och käka.
jag drog sedan ut och mötte agaton och oskar och lite senare drog vi även hem till malin där de va lika nice som alltid. fick mig sedan en promenad hem och nu sitter jag här, har nyss ätit lite och ska strax ta mitt sista drick vaccin eftersom jag åker om EN vecka hehe. skulle egentligen behöva plugga men så blir de nog inte tyvärr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0