hej igen efter väldigt länge

min vecka i egypten (12-19 decemper) var verkligen dunder super bra
och att flyga var absolut inte så läskigt som jag trodde utan det var faktist kul hehe
men måste säga att det var rätt obekvämt att sitta så länge och sen även ganska svårt att kunna sova(..?)
litet utrymme att breda ut sig på och att sitta & sova är inte de skönaste direkt menmen de gick ändå :D
flyget till egypten var försenat 5 timmar och även de som gick hem till sverige
så blev en hel del väntan men de gjorde inte sådär jätte mycket tycker ja väl inte

och smart som jag är glömmde jag laddaren till kameran hemma så de blev inte så mycket bilder som
jag tänkt att det skulle bli tyvärr men några blev de iallafall och dom lägger ja upp så fort jag får tid

......

eftersom att flyget var försenat så hann jag inte med bussen hem till västervik i söndags så
nattade över hos pappa + familj vilket inte var helt fel eftersom ja inte träffar han så mycket längre

på måndag morgonen tog jag bussen tidigt till västervik och var framme lagom till skolan började
och när ja kom till skolan kom malin springandes och blev verkligen vrål glad över att se henne
jag träffade även en massa andra söta pluttar i skolan som också varit en aning saknade


måndagen spenderades sedan först med malin emma agaton fredrik och oskar, blev lite käk osånt
vi brudar drog sedan ner till stan där vi kollade julklappar och ja fick även med mig en hem iallafall
och hemma firades de av min lillebror som fyllde tre år, grattis lowe jag älskar dig ♥

tisdagen var sista dagen i skolan och när skolan slutade bowlade hela enheten
och gissa vilken klass som vann?! såklart våran klass och ja jag vet vi är suveräänt bra!
fick även våra betyg sedan och kan inte säga att jag är supernöjd över dom direkt menmen
efter avslutningen ochså drog jag och malin oss hem till nils där de blev knäckbak och film vilket satt redigt fint
jag och malin fick senare sjuss hem till henne där jag även blev nattgäst hehe

onsdagen började jag med att vakna upp bredvid malin och vi fixade oss och åt lite frukost
och jag följde sedan med henne till bowlinghallen för att deras enhet skulle ha avslutning
när den var slut gick vi hem till malin igen där de blev storstädning och så & en slant tjänade vi också
agaton och axel kom sedan förbi och vi drog med dom ut och vidare till åhmans
där vi satt i några timmar och hade det trevligt vi tog oss även en runda på stan ochså hehe
när grabbarna drog och malin skulle till mejeriet tog jag mig en promenad hem, duchade och åt
och följde sedan med mamma till stan klockan halv 9 för att hon skulle köpa någon julklapp
vi hämtade även upp malin och mamma sjussade oss till henne där jag blev nattgäst ännu en natt
oskar och fredrik kom även förbi en sväng senare och då blev de film shrek & avatar och en aning mycke skratt

dagen idag (torsdag) vaknade jag hemma hos malin och vi segade rätt reält på morgonen
men kom iallafall ner till stan runt tolv då vi kollade julklappar och jag köpte dom sista jag skulle
vi drog sedan & mötte mamma snabbt och efter det hem till oskar där även agaton var
agaton drog sedan hem och vi andra vandrade hem till malin där vi hade de skapligt nice kan jag lova,
blev även knäckbak och lite paketöppning då även jag var tomten hihi


Kommentarer
Postat av: malin

härliga dagar babe <3

2010-12-24 @ 01:46:41
URL: http://maaaliihn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0