hej då alla kort

onsdag
efter skolan dra jag emmy tess saga jennie natta och ajlana ner till morella och käkade gott eftersom att tess åker till thailand på lördag ohså och hon ska va borta i 18 dagar nästan 3 hela veckor, fett länge men vi ska stå ut för hon kommer ju tillbaka som tur är heh :D
men iallafall så käkade vi &så där, sedan blev de ett litet donken häng där ja även träffade becca och snackade lite med henne, till sist vare bara jag tess och natta kvar så vi gick & kollade lite i affärerna osv.
jag och natta tog sedan en promenad upp till simhallen där vi träffade emmy, natta drog hem och ja & emmy åkte hem till henne, där vi drack varm oboj med grädde, pepparkaks knäkebröd och ahlgrens bilar :D
spelade även lite ms osv hihi :)
tog mig en promenad hem sen oxå, och nu sitter jag här och ska strax hoppa in i duschen och sedan ta mig något att äta.

FÖR DOM SOM VILLE VETA SÅ HAR JA GLÖMT MITT LÖSENORD TILL MITT INLOGG PÅ DATAN SÅ JA KOMMER INTE IN PÅ MIN SIDA, VILKET INTE ÄR SÅ BRA KANSKE. BYTTE LÖSENORDET I HELGEN OCH TYVÄRR SÅ HAR JA GLÖMT BORT DET NU OCH NI SKA BARA VETA HUR ARG JAG ÄR. MÅSTE TYP GÖRA EN ÅTERSTÄLLNING AV HELA DATORN OCH DÅ FÖRSVINNER ALLA BILDER OCH ALLTING SOM JAG HAR I DATORN & SMART SOM JAG ÄR SÅ HAR JA INTE SPARAT BILDERNA PÅ NÅGOT USB ELLER NÅGOT SÅ ALLA BILDER KOMMER FÖRSVINNA OCH DE VILL JA VERKLIGEN INTE! VET INTE HUR JA SKA GÖRA FÖR HAR INTE EN ANING OM VA LÖSENORDET ÄR SÅ ÄNDA LÖSNINGEN PÅ DETTA PROBLEMET ÄR VÄL ATT GÖRA EN SÅN DÄRA ÅTERSTÄLLNING MEN JAG SKULLE HELST VILJA SLIPPA :(!
FÅR SE HUR DE BLIR MED DE MEN KOMMER INTE KUNNA BLOGGA SÅ MYCKET OCH SÅ IALLAFALL, ÄR INLOGGAD PÅ GÄST SIDAN NU MEN KAN INTE LADDA NER MSN ELLER NÅN TING UTAN ATT GODKÄNNA DE FRÅN MIN SIDA MED ETT LÖSENORD OCH DE ÄR JU DE LÖSENORDET JA INTE KAN SÅ ÅÅÅH JA VENE :( MEN MAN KAN TYP LÄMNA IN DATOR SÅ ATT DOM ÖPPNAR UPP DEN ELLER VA MAN SKA SÄGA MEN DE KOSTAR TYP FLERA TUSEN OCH JAG VET INTE OM JAG HAR RÅD MED DE DIREKT?

aja kände bara att ni kanske kunde lida med mig?
ne men sånt här är aldrig kul och ja vet inte hur ja ska kunna klara mig utan alla bilder på allt & alla lixom?


Kommentarer
Postat av: FELICIA

Oh nej :(

2010-02-10 @ 23:37:45
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0