onsdag & sportlov

skrev värsta långa inlägget nyss men allt
bara försvann så får göra om de men denna gången blir de inte så långt
förlåt för den dåliga uppdateringen igår oså
fick inte tid och så hade ja lite annat för mig faktist.

men iallafall
idag vaknade jag runt halv nio
åt frukost ( eller semla men iallafall ) haha
fixade mig sedan lite snabbt och tog bussen ner till stan för att möta mamma
blev en liten rundtur i affärerna och fick med mig en
hel del födelsedags presenter hem som ja ska få när ja fyller år hihi
tog sedan bussen hem vid ett ungefär
nu har jag precis ätit mat, pizza för min del
och ringde även till sandra som ringt när ja inte va hemma
så blev lite snack med henne i en timma ungefär fin fint de :*

snart kommer även min syster linnea som fyller år idag
ska fira henne ochså med tårta osv :)

och får även kanske gå ut ikväll men bara kanske men man får ju alltid hoppas
och om ja kommer ut ska ja nog träffa emmy eller nån annan gullig flicka :)
men vi hörs ikväll puss babeess♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, hur gammla är du?:) skriv frågor te mig med;D

2010-02-24 @ 21:17:39
URL: http://girlishness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0