ändringar

hejhopppp

jag har hållit på nu hela kvällen med bloggen
fixat den hit & dit, och nu är ja äntligen färdig.
dock ser den exakt lika dan ut förutom lite färg ändringar osv
men ska försöka fixa bloggen nån dag när ja verkligen har tiden istället :)
så ligger de till ifall nån ville veta haha

tisdag
började dagen med skola
3 dagen den här terminen och rätt så bra oxå
blev fint snack & damp med sandra i lång korridoren osv hihi
efterskolan hade ja sälskap med jesper emmy och emma hem
dock vare bara emmy som följde med mig
käkade & så hemma hos mig, och sedan gick emmy & ja förbi jesper och snackade lite med han och sedan vidare hem till emmy, åt lite glass osånt och sedan gick vi ända ner till stan i typ 10 minusgrader
snacka om kallt måste ja ju säga.
iallafall så kom vi till sist ner dit, vi kollade lite affärer och träffade khalid ett tag
emmys mamma kom senare och hämtade oss och hon sjussade även hem mig

och ikväll har ja inte gjort så mkt, mest chillat och så :)
puss på emmy♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0