onödigt inlägg


ja saknar sommaren till tusen
alltså sommaren 2009 var något utav de bästa i mitt liv
träffade massvis med nytt och härligt
folk och jag testade grejer jag aldrig testat förut
jag hade de så himmla kul och ja vet inte hur ja ska uttrycka
det med ord men de kunde absolut inte blivit bättre
eller jo de är väl klart att saker o ting kunde blivit både
bättre och sämmre men ändån så kändes de som att allt gämnade ut sig till slut.
jag har nog aldrig mått så bra som ja gjorde då.

mitt 2009 har varit både upp och ner.
har funnits både bra och dåligare dagar och
även såna dagar som man bara skulle vilja slippa gå igenom
men de kan man inte, så ibland är de bara att ta
minuterna som dom kommer och kämpa.
de har ja gjort vissa stunder och ja har faktist
kämpat mig igenom de mesta om man säger så.
jag har inte gett upp och ibland känns de verkligen som att min värld går under
att allt bara blir fel eller att de händer
något som absolut inte får hända
men va gör de om 100 år lixom, då lever inte vi äns
jag tycker att mitt 2009 för de mesta betod av dagar
som ja gillat men fanns väl dagar som ja hellst vill glömma som
inte går att glömma men de är bara att försöka
lägga allt bakom sig nu och börja om från början

för nu är det 2010 och de är ett helt år ja framför mig
som ja hoppas kommer bli de bästa någonsin
med mina fina vänner & min familj och att umgås med
vänner & familjen är nog bland de bästa som finns.
så jag hoppas på ett superduper år med många bra grejor.
och ja längtar till sommaren 2010 för ja saknar värmen och de
varma vattnet & den strålande solen något enormt


Kommentarer
Postat av: emma

vare inte famlijen som var den dåligaste

familjen du hade bott i ? :)

hahahha

2010-01-04 @ 00:24:51
URL: http://emmasjoblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0