kalmar

hejhejhehej :)
nu sitter jag i kalmar
vaknade för inte så länge sen och har precis ätit frukost, macka och yoggi
ska snart iväg in till stan osv
ska även till farfar en sväng eftrsom att han
har fyllt år oså så grattis i efterskott kanske hihi
får se va som annars händer idag men de märker vi puss :)

min dag igår iallafall

fredag
skola som vanligt och blev massa fint snack med folk osv
efter skolan drog jag mig hemmåt
käkade och packade väskan
fick sedan sjuss in till stan där jag tog bussen tjugo över 4 till kalmar
blev en bussresa på nästan 3 timmar,
rätt så långtråkigt men med musik går de mesta rätt så fort ändån :)
när jag kom fram till kalmar hämtade pappa
mig och vi åkte hem till farmor som de va ett tag sen ja såg
käkade tacos kollade let's dance åt efterrätt ( maräng swish )
och hade en redit mysig kväll
pappa och jag åkte hem runt tolv nån gång och
sedan blev de nästan hopp i sängen direkt för ja
va sukt trött eftersom att ja gick upp tidigt till skolan.
hihi hoppas eran dag oxå va bra :)

pussar från ellaa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0