min lilla frida fyller byxa


idag är de ingen vanlig dag
för de är frida tegnells alldeles egna födelsedag :D
hipp hipp hurra hurra hurra hihi


den tjugonde januari 1995 föddes en helt underbar och fin människa
vid namn frida tegnell som ja lärde känna i somras

ja minns första gången vi träffades
och ja kommer ihåg att de var vid åhmans och du även
hade felicia och paulina med dig
vi drog oss ett häng ut till korpa där de blev bad och stek.
jag tog steget och träffade människor jag aldrig träffat förut,
bara snackat på msn och så men aldrig träffats
och ja åkte alldeles själv och mötte er och de ångrar ja verkligen inte,
ja va nervös innan men den nervositeten
försvann direkt när vi började snacka osv :)

och alla minnen med dig från i somras och även från hösten är helt underbara
all tid med dig har varit underbar och när ja är med dig känner jag mig lycklig,
du gör en glad från topp till tå helt enkelt :)
och frida du ska veta att ja är hur glad som hellst att vi lärde känna varandra och att vi har blivit så nära och bra vänner som vi är nu

ella & frida är bäst och tillsammans blir vi oslagbara !

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKLING
du förtjärnar det bästa puss
<3


frida jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

grattis till henne då

2010-01-20 @ 17:10:22
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: F R I D A

åh ella ja blir alldeles tårögd haha :`)

när ja är med dig blir ja alltid så glad, du får mig lycklig hjärtat

alla minnen tsm med dig & fler ska det bli!

tack du är bäst ellabella & i löööve you <3

2010-01-21 @ 19:00:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0