über nice dag med emma & karro!

min dag har jag tillbringat tillsammans med emma & karro som ni säkert redan märkt
vi har haft de redigt nice, kollat film & käkat gott, snackat en massa och tagit en hel bunt med kort!
på kvällen drog vi även in till stan där vi kollade på LARS WINNERBÄCK,
och verkligen grymt bra måste jag säga hehe
karro och jag fick även lite ont i händer & fötter efter vår utflykt på stängslet
men va gör man inte för och få se en kändis juuuuuee
vi åkte sedan hem till emma där vi kollade film

..och nu sitter jag här hemma
ska precis börja packa för imorgon åker jag och sandra till kalmar tills på måndag kväll
kommer bli redigt nice, ska ut till öland & träffa lite folk ochså oxå!

tror inte jag hinner med något inlägg imorgon innan jag åker för vi ska med bussen redan 20 över 7
så måste verkligen skynda mig nu så jag hinner sova något inatt heh

hoppas ni haft en lika toppendag som jag, godnatt!


karro&emma&ella ♥

Kommentarer
Postat av: karolin

vi får ses snart igen sötnos :)

<3

2010-07-25 @ 18:29:20
URL: http://karolinloostrom.blogg.se/
Postat av: Johanna' & Lana

sv; Tack för din röst! :D

Allt bra?

kram!

2010-07-26 @ 11:00:22
URL: http://johannesoilir.blogg.se/
Postat av: SANDRA

ehe bild 2 nr mums jaa helt rätt :D

du vet ju va vi ska göra thihi



du e urrgulliiig på bilderna okej?! :)

ååh ja dagarna har varit helt toppen bra!

o längtar till då vi åker igen, ska bli sjutk nice.

tanke på våra fina idéer (okej nu ska ja va tyst(a))

pussss

2010-07-26 @ 21:22:42
URL: http://sandraaringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0