nice nice

back on track

nämen nu är jag hemma igen efter ett par dagar i kalmar tillsammans med emma!
har varit redigt nice och rätt skönt att komma bort ett tag om ja ska vara ärlig
bilder från dagarna kommer i omgångar och första delen kommer
nog ikväll om ja hinner annars imorgon eller något sånt.
och de kommer även bilder på de ja har köpt ochså då också hehe

nu ska jag ut och träffa sandra om ett litet tag bara
vi ska dra oss ner till fotbollsplanerna där de är matcher eftersom att de e "västerviks cupen"
ska bli redigt nice, och en hel del minner kommer ju tillbaka från förra årets cup
då jag&sandra träffades första gången, men nu ska jag fixa lite och sen drar jag ut!

hörs ikväll om jag hinner, puss


onsdag 7:e juli emma & ella

Kommentarer
Postat av: emma

<3333333333333333333

2010-07-09 @ 19:00:05
URL: http://emmasjooblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0