onsdag

som ja sa igår skulle jag ju försöka komma i säng tidigare än vanligt, men tror ni de gick eller(..?)
svar nej... för tyvärr somnade jag inte förrän 4 och de e alltså en
timma längre än va ja annars brukar sitta uppe till, inte bra inte bra!


22 juli
idag började min dag med att ja vaknade vid halv 11 och var jätte trött, men ville inte sova bort hela dagen så jag tog all min kraft och kämpade mig ur sängen, fast dock gick jag direkt och la mig i soffan
där jag låg i en timma och kollade på "våra bästa år" och åt frukost!

vid 1 ungefär mötte jag sandra och vi cyklade ner till stan där vi käkade pizza,
träffade lite folk och prövade en massa kläder, love!
senare drog vi oss hem till mig men drog direkt däifrån upp till elgiganten&karlsson bara för att haha
vi tog oss efter de en chill kväll hos mig, lyssnade på bra musik och snackade!

hon drog för nån timme sen nu, och ja ska kanske ut lite senare men inget säkert än
vi får helt enkelt se va som händer hehe!

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0