sista visdagen huhu

moln & pytte lite sol var vädret igårkväll och de blev iallafall lite bättre än va de va när ja skrev här.
då de va åska regn & en massa massa moln men kvällen blev skapligt nice ändå,

sandra kom hit vid 7 ungefär och sedan kom även lovisa, vi ba chillade tet lite och snackade för fullt
vi drog sedan ner till stan där vi träffade en hel del fint folk
dock var det inte lika mycket folk på stan då som dom andra dagarna men de funkade iallafall.

sandra och jag kom hem vid 2 ungefär och hon sov även här vilket gjorde kvällen super!
en vän som du finns de bara en av, speciell på alla sätt♥

hon drog precis hemmåt för o fika med sin släkt tror ja de var (..?)
och jag sitter här och ska alldeles strax börja fixa mig och sedan träffa sandra igen,
får se va dagen/kvällen bjuder på men känner på mig att de kommer bli en ganska lugn söndag
eftersom att alla söndagar brukar va rätt lugna av sig haha

vi hörs senare!









4 bilder från igårkväll - ella sandra & lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0