15 juni - tisdag

sista vanliga skoldagen idag innan sommarlovet
fick dock väldigt mycket rast och fick sluta tidigare så dagen var inget mer än nice!

efter skolan drog jag sandra och adela ner till stan en sväng
räddade även en liten fågelunge från vägen, men tror den redan var död tvärr (..?):(
åkte sen hem och åt och på kvällen träffade ja jesper en stund
och senare drog jag mig ner mot stan och träffade amanda ebba ellen och emelina,
och för våran del blev de att gå på spexet på bryggaren, vilket var super !
tack för kvällen flickor ♥

hemma tog jag en runda ner till solariet, duschade och fixade lite i rummet
sen somnade jag ganska fort, as trött eheh :)


två bilder från spexet igår, super duktiga!

Kommentarer
Postat av: Moa

Gullet!

Lust att skicka lite bildeR? (H)

2010-06-16 @ 18:27:38
URL: http://mowva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0