fredag

i skolan hade vi sista uppvisningen idag, gick skapligt bra !
och även sista dagen i skolan innan spanien
& att ja gick med i dansgruppen o teatern ångrar ja verkligen inte, att bli scen van
är något jag verkligen vill bli och känns som att de går bättre & bättre för varje gång vilket är super
och det bästa som finns är verkligen att dansa!


fick lite fika och så efter de oxå. jag och sandra va sedan kvar i skolan eftersom att vi slutade vid halv 11 ungefär
jag gjorde även mitt matte prov som ja missat i veckan och lämnade även in ett engelska arbete.

kom hem vid ett ungefär och sandra följde med hem en sanbbis och sen blev de att säga hej då,
det känns på något sett konstigt att inte kunna träffa den man träffar i stort sett varje dag på typ 2 veckor
kommer jag sakna dig till max ska du veta! looooooove you bvän
puss

har packat färdigt allt och även ätit lite, ska snart dra mig mot buss stationen för en resa ner till kalmar i 3 timmar, rätt segt men kommer nog gå skapligt fort ändå, kan ju iallafall hoppas!


dagens enkla outfit
svart tröja - lager 157
shorts - bikbok
vitt linne - HM

Kommentarer
Postat av: emma

sv; ja kommer ju sakna dig vrål mkt :(

2010-06-04 @ 21:41:42
URL: http://emmasjooblad.blogg.se/
Postat av: SANDRA

hoppas du får de bäst hjärtat,

o ja kommer sakna dig galet mycke också, gör de redan liksom och undra hur de ska gå dom andra 12 dagarna:(

puss love u bästa vän <3

2010-06-04 @ 22:13:37
URL: http://sandraaringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0