måndag 29 mars - skola, konfa och sandra babbee

hej hej hej hih
skola idag för första gången på lite mer än 2 veckor
rätt skönt att vara tillbaka faktiskt men skolan kan man nog klara sig utan iallafall :)
men de va en helt okej dag ändån
efter skolan gick jag ner till stan med ebba ellen och amanda
kollade lite och blev en hel del snack
blev sedan konfa i kyrkan, snackade om påsken och fick sjung oskit. men de e ju kul.. eller inte
gick sedan en promenad hem
åt och drog mig sedan ut med sandra
blev en promenad som dom flesta kvällar nu faktist
redigt skönt och blir alltid fint snack som gillas till max!
drog mig lite senare hemmåt och kom hem för inte så länge sen
ska nog fixa i ordning mig lite för sängen och sedan försöka somna rätt skapligt ikväll
är ju skola imorgon oxxåå som ni kanske förstår så för att orka måste man ju sova,
inte de roligaste enligt mig men men

- och juste
har sett att de va fullmåne både igår och idag
och varje gång de e fullmåne har ja alltid skit svårt för att sova
vet inte varför? men de sägs att en del männsikor får just svårt att sova då
( så ja e alltså en av dom utvalda ) nää men rätt läskigt tycker ja :(
jobbigt att inte kunna sova dessutom
får hoppas att det går gättre ikväll
annars kanske det blir något natt inlägg
vi får väl se :)
men nu ska jag ta mig något att äta och sedan fixa mig som ja sa
iallafall så hörs vi nog något mer innan ja somnar
byeeee heeh




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0