skola, konfirmation, hem

första mars tvåtusentio
ny månad &
nya förhoppningar

hejhoppsan :)
i helgen har jag färgat håret oså
blont för dom som ville veta men de blev inte så jätte blont nu direkt
men ska änvända silvershampoo så de gul/oranga försvinner och med en till blondering blire nog najsigt :)
men iallafall så va ja på bio igår med malin och paulina
kollade på "shutter island" som va grymt bra, fattade dock inte slutet men aja hihii
va sedan hemma hela kvällen och fixade lite och somnade även rätt tidigt
runt halv elva nån gång siså dära :)

idag vare skola igen efter lite mer än en veckas lov med både bra och dåliga händelser
i skolan va det iallafall rätt bra, och vid två ungeför gick ja till tandläkaren och spände tandställningen osv.. men de gick väldigt bra faktist :)
gick sedan tillbaka till skolan där ja träffade sandra
och lovisa och vi drog sedan ner till stan där vi kollade lite och så och ja köpte även ett halsband hihi
sedan blev de konfirmation som var lika kul som alltid *nooooot*
drog mig hemåtefter de iallafall, och ikväll har ja varit hemma och fixat med sånt som behövs och även läst lite ur boken "pojken som inte fanns" och ätit glass :)

nu ska jag lägga mig är sjukt trött och måste ju orka upp till skolan imorgon
men vi höööörs puss & godnatt i mössan ♥


halsbandet ja köpte :)

Kommentarer
Postat av: hanna

åhh vad fint halsband, har inte såna där symboler ngn betydelse har jag för mig?:D

jaa eller hur, godis gillar vi tuttifrutti godis tihi

2010-03-02 @ 02:56:09
URL: http://girlishness.blogg.se/
Postat av: hanna

heheh härlig symbol, dem är läckra:D

färga inte håret platina blont bara sjult fult haha:P

kul med mycket planering det här året du ska se året blir super duper bra:D

2010-03-04 @ 04:51:20
URL: http://girlishness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0