hemma

efter 3 timmar på mejeriet med massa dans rep då alla danser var med, är ja hemma
har precis ätit och ska strax ta mig en dusch och ska även
försöka sova rätt tidigt eftersom att dagen imorgon kommer blir rätt lång
tre dans uppvisningar
klockan 2, 4 och klockan 8 och kommer inte hinna hem något imellan så blir något fint käk nere på stan skulle ja tro
mina kusiner kommer även hit imorgon och de ska bli fin fint :)

min dag idag började iallafall med att ja hade sovmorgon till halv 11
hade sedan rätt chill dag i skolan, drog ner till stan med israa och lisa efter skolan och vi fick även i oss en liten chokladboll (y)
drog nästan direkt till mejeriet där jag har varit hela kvällen, träffat fint folk och dansat för fullt:)

men nu ska jag hoppa in i duschen, skriver nog något inlägg till sen
BRB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0