ella hissar & dissar


* sommarlov

det är de absolut bästa på hela året & något man hela tiden längtar till
och med massa sol, bad och fina vänner blire alltid super!

* speglar

vafan skulle man gjort om de inte var nån som uppfunnit spegeln?
de är något vi alla använder dagligen och visst,
vissa kanske använder sig lite mer av dom än va ändra gör men ändån så används dom varje dag
och spegeln är något jag aldrig skulle klara mig utan!

* mobilen
min mobil har jag med mig nästan överallt
och när ja inte har mobilen med mig känns de verkligen som att något saknas
att smsa är även en grej ja gör väldigt ofta & då änvänds mobilen rätt mycket
de är en sak ja aldrig kan gå en dag utan att ha haft kontakt med heeh

* lång naglar
att ha långa naglar är något jag nästan alltid har haft
och när mina naglar är korta och konstiga känns det bara äkligt
fast såklart är dom nästan hela tiden skapligt långa och de är något ja är glad för!

* ben & jerry
finns inge bättre än ben & jerry glass, de är så sjukt gott och är något som nästan alla gillar
dock kan de bli en liten tumme ner på att dom är rätt så dyra men goda är dom som fan iallafall :)



* äkliga gubbar
finns inge värre än snuskon som glider runt på stan
och som sover på bänkarna och som alltid går runt med en system påse och
med snuskiga kläder ochah ussch !

* läxor
visst finns de inget jobbigare & tråkigare än att ha massa läxor och skit att göra efter skolan?!
det tar bara massa tid av dagarna och är bara så onödiga (y)

* sjuk
att vara sjuk är oxå något som verkligen inte gillas, att bara ligga hemma
och inte göra nån ting och inte orka göra nån ting heller för den delen, de suger fett mycket så DISS barre

Kommentarer
Postat av: emelina

håller med dej helt och hållet på hissar och dissar listat, jag måste dock hissa ännu en sak. DIG, för att du är en så söt och fin vän :D

2010-05-04 @ 23:22:02
URL: http://emelinaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0