torsdag

kom för ett tag sedan hem från stan, hittade dock inget speciellt och ska spara mina pengar tills jag åker iväg istället
iallafall så åkte jag och sandra sedan upp till willys där vi köpte hårfärg och grädde och tog sedan en promenad hem hit. hon drog direkt hem för hon skulle äta och så och jag ska väl hm.. typ byta vatten hos min fisk om ja orkar annars tar jag nog fram so böckerna och pluggar lite innan sandra snart kommer igen också och då blir de färgning av våra hår och lite sånt. skippar dansen idag med för peppkänslan försvann och mår just nu inte jätte bra,
ont i huvet och förkyld så känner att jag inte pallar de hehe men nästa vecka då jäklar!

och justee.. när jag och malin gick ut för att hon skulle hem och jag till sandra osv säger hon "ella var är din cykel, du stall väl den här igår?!" och gisssa vad.. mmMm nån dum jäkel har tagit den. snällt verkligen, så nu äre bara för mig att traska för någon ny cykel lär jag väl inte få nu direkt. tycker faktist lite synd om mig själv just nu haha


mmMm nån grymm bild från vis

Kommentarer
Postat av: sandra

viiis!

denna bild kommer ja ihåg hehe

pluttis <3

2010-11-04 @ 21:25:15
URL: http://sandraaringdahl.blogg.se/
Postat av: malin

haha jag gav dig iaf ett förslag att hämta en tång och ta sönder en annans cykel lås (a men nää de dög inte för ellinore inte. hehehe <3

2010-11-05 @ 13:23:57
URL: http://maaaliihn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0