00.23

som ja sa förut skulle sandra ha kommit hit igen men hon var tvungen att plugga oså så de blev inte så
jag bytte heller inte vatten hos fisken och nått pluggande av so blev de inte heller, bra ellinore!
men eftersom att sandra inte kom så bad jag istället mamma att hjälpa mig med att färga mitt hår
eftersom att de inte är så jätte lätt att göra det själv haha. och resultatet blev mycke bättre än innan
och för er som undrar färgade jag bara utväxten, vilket behövdes en aning!

är döötrött nu och måste verkligen sova vilket ja behövt rätt länge men har haft någon liten sak som gjort så ja inte gått och sovit än och undra vem de kan va.. mmmMm. ska iallafall dra mig mot sängen nu som står snällt och väntar på mig. ska bli redigt skööönt hehe. imorgon ska ja upp rätt tidigt och kolla när lillebror kör hockey tänkte ja eftersom han sa att han ville de och om ja inte gör de blir han väl ledsen så antar att det är bäst om jag gör de.
ska även träffa sandra ett tag imorgon på förmiddagen oså och sen även emma också tror jag hehe
men va som sedan händer är inte bestämmt, utan dagen får komma som den kommer.
nu somnar jag nästan här så bäst ja slutar att skriva hehe.. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0