tisdag 26 oktober

gårdagen - min mångad spenderades först i stan tillsammans med malin och sedan hemma hos henne dit även lite härliga grabbar kom. och kvällen avslutades i malins kök med te & knäcke HEHE

idag var ja i skolan som vanligt som ni vet, var dock ingen helt "vanlig" skoldag
för vi tjejer hade tjejsnack på mejeriet hela eftermiddagen och det var väl helt okej

efter vi slutat blev de en sväng på stan med moa ebba amanda och ellen
jag åkte sedan och mötte malin och ella och drog en en gång ner till stan och sedan vidare på dansen
hade efter de sällskap med malinplutttt hem och jag åkte
sen på utvecklingsamtal tillsammans mamma och de gick suveränt!

kom nyss hem, har precis ätit lite kvällismat och lite godis som ja köpte förut hehe
ska vilken minut som helst hoppa in i duschen och sedan även plugga lite..
men vi hörs kanske senare

Kommentarer
Postat av: Moa

puss gulleplutt :)

2010-10-26 @ 22:55:37
URL: http://mowva.blogg.se/
Postat av: malin

love you too



btw. du måste ta och göra en header åt mig flicka lilla (a <3

2010-10-31 @ 21:27:40
URL: http://maaaliihn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0