godmorgon

vaknade vid lite över tio idag, 3 timmar tidigare än igår haha
inte så lätt att sova när de körs hockey i hallen som e precis bredvid mitt rum (..?)
dörren var öppen också så sova gick iallafall inte. men skulle ändå upp skapligt idag så gjorde inte så mkt

idag har ja faktist absolut ingenting planerat, får se när sandra kommer hem om ja träffar henne
annars tror ja de blir en chilldag hemma bara. kanske drar ut något senare men de märks

nu ska jag ta mig lite frukost och kolla teven eller något. eller så sitter ja kvar här ett tag? hm..
får se hur de blir men kan tänka mig att ja e kvar här ett tag. som alltid ellinore hehe mmMm
men ha en bra söndag nu gott folk haha, hörs om ett tag!


ella & emma igår hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0