måndag

skolan blev rätt nice tycker ja , hade två lektioner och sedan skolfoto (haha vill inte äns se korten)
och vi hade efter de 2 timmar och 10 minuters rast vilket gillades till max och
efter de 2 andra små lektioner. och slutade sedan vid tre

drog till stan med emma malin och sara efter skolan
och med mig hem fick jag halsduken jag visade förut hehe
åkte sedan hem och åt mat oså och skulle sedan egentligen träffat felicia
men tyvärr kom de en massa plugg ivägen så blev aldrig att ja träffade henne.
men vi får ses nån annan dag ju gullis!

nu är jag skapligt trött och ska ta och hoppa i säng
imorgon väntar skolan och sedan häng med becca & dans NICE

GODNATT


2010 08 10

Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Jaaa, vi måste allt ses snart :*

2010-09-12 @ 02:44:15
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0