tisdag

började dagen med ett besök på brandstationen vilket faktist var ganska kul
trodde ja inte de skulle va med de vare och förälskade mig även i en brandman hehe

vi hade sedan vanliga lektioner. brandlarmet gick. och ja hade även tyska redovisning.
efter skolan åkte jag hem och hade sällskap med emma med fint snack,
åt sedan och efter det så mötte jag becca och vi åkte ner mot stan där
vi fixade med lapparna till praon och drog sedan vidare på dans och de var precis lika kul som alltid!

becca och jag tog oss även en liten springrunda efter de vilket var skönt!
jag har en himmlans träningsverk oxå som ja hoppas försvinner snart alltså
men kom iallafall hem vid 8 nån gång och har dushat & kollat idol ochså nu och ska alldeles strax sova

GODNATT



Kommentarer
Postat av: emma :)

fin blogg:)



bli veckans blogg på min blogg :)



kram ///Emma:)

2010-09-22 @ 23:15:01
URL: http://emmaapeetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0