heheh

sådär nu har jag tagit på mig mjukis byxor och t-shirt, alltid lika skönt!
håret uppsatt i en bulle och inget smink alls känns verkligen som söndag haha

och som ja trodde förut skulle ja sitta kvar vid datan och de var vad jag gjorde
har inte ätit frukost än heller men tror de lagas mat i köket så väntar på de istället!

planerna för idag är även ändrade. sandra kom nyss till västervik så
därför ska träffa henne om ett tag tänkte jag och hon skulle få nån garderob
så ska hjälpa henne med de också, snäll va?! HEHEH

hör av mig ikväll eller lite senare iallafall!



ella - 17:e september

Kommentarer
Postat av: karolin

snygging ;)

2010-09-26 @ 20:49:31
URL: http://karolinloostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0