fredag,lördag,söndag

i fredags tränade jag efter skolan och sedan senare mot kvällen träffade jag amanda och vi drog oss till mejeriet en stund där vi kollade på uppträdande ochså och träffade även lite folk. därefter skrattade vi väl ungefär halvt ihjäl oss och drog sedan och köpte lite gott på hemköp och åkte sen hem till amanda där de blev film och sådär, redigt nice. och eftersom ja verkligen inte orkade cykla hem för att ja troligtvis hade somnat på cyklen då så sov jag även hos henne vilket inte kunnit blivit mycke bättre!

runt 2 igår drog jag mig hemåt och min lördag bestod sedan utav promenad, plugg och teve. låter kanske inte som den absolut bästa lördagen men ska verkligen inte klaga för redigt skönt att bara ta de lugnt ibland vill ja lova!

idag vaknade jag vid halv 10 ungefär, och har änsålänge bara käkat frukost och kollat på noaks ö. har blivit dunder förkyld och har ont i halsen och känner mig konstig i kroppen så hoppas verkligen inte att jag blir värre än så här för de vill ja bara inte.

och bara för att ja älskar
noaks ö kan ja dela med mig av två avsnitt här och här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0