you make me smile

hallojsan där! imorse var jag hos läkaren och kollade min hand, rönkade osv men verkar inte vara något fel i själva skelettet, men något är de som inte stämmer eftersom att jag har ont nästan hela tiden. men iallafall så kom ja lite senare till skolan just därför. skolan var förövrigt väldigt seg idag och kändes ovanligt lång. tråkigt.

efter skolan drog jag ner till stan med amanda, käkade, glodde affärer och drog även och sola. därefter hade jag dans och det var sista innan föreställning. tog sällskap hem med lisa efter dansen så blev massa snack oså.

nu sitter jag här hemma, åt nyss "kvällsmat" - chicken nuggets, gurka och müsli, har ont i magen, ska plugga, fixa fisken, röja upp i rummet, duscha och sedan sooova. så har rätt fullt upp nu ikväll känner jag så tror inte de blir något mer bloggande för min del idag, så säger godnatt redan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0