Rubrik rubrik rubrik

I lördags eller något (..?) sa jag till pappa att min dator funkade jätte bra och det ångrar jag faktist att jag gjorde. För i förrgår blev min dator helt konstig och det slutade sedan med att den slutade fungera helt och hållet, den kraschade eller hur folk brukar säga? Så jag har alltså ingen dator längre. Vet inte hur jag ska klara mig utan den haha men om jag har tur får jag låna pappas lilla dator sålänge tills jag kan köpa mig någon ny om det inte är så att något snille kan laga den åt mig, vilket jag inte tror tyvärr *sad face* haha.. Aja tyckte ni behövde veta de eftersom jag inte kommer kunna blogga så speciellt mycket och det kommer därför bli dålig uppdatering igen. 

Imorgon åker jag ner till Kalmar med några brudar och stannar där tills på söndag, därefter drar jag mig upp till Götet tillsammans med Agaton och pappa så är hemma på tisdag eller något sånt igen! 



Sitter just nu hemma hos Agaton och ska väl om ett tag dra in till stan ochsådär. Får se vad dagen har att bjuda på men ska iallafall hem rätt tidigt idag så jag hinner packa ochså så jag inte är ute i sista sekund som alltid annars, för då slutar det alltid med att jag glömmer något haha. 

Nu väntar frukost --> vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0